מה הסוד מאחורי "פדים לניקוי רעלים"?

מה הסוד מאחורי "פדים לניקוי רעלים"?
זה נשמע כמו חלום. הדרך הקלה לניקוי רעלים...ואכן זה כך. פדים לניקוי רעלים מכילים שילוב של צמחים, מינרלים ורכיבים טבעיים נוספים שמעודדים תהליכי דיטוקסיפיקציה – תהליכי ניקוי ושחרור רעלים שהגוף מקיים באופן טבעי.
איך זה בדיוק עובד ולמי זה מתאים? כל התשובות בפנים.
 
אנחנו יודעים שהגוף שלנו צובר רעלנים, חלקם מגיעים מהמזון שאנו אוכלים, חלקם מהסביבה (זיהום אויר, ממוצרי קוסמטיקה ועוד..) חלקם נוצרים בגוף כפסולת שיש לפנות וחלקם קשורים לרגשות שליליים. רעלנים נמצאים בעיקר במערכת העיכול, ובפרט בכבד "מחסן הרעלים" ונמצאים גם בדם, בריאות, בכליות ובעור. חוכמה גדולה טמונה באיברי הגוף והם יודעים לפנות רעלנים באופן טבעי, יחד עם זאת, לאור אורח החיים המודרני, הגוף מוצף ברעלנים ולכן יש יותר מחלות, מגרנות, כאבים ועוד...ובהתאם לכך עולה הצורך לעודד ולחזק את תהליכי פינוי הרעלנים מהגוף, לפחות פעם – פעמיים בשנה.
איך הפדים מושכים את הרעלנים החוצה?
יש מגוון דרכים לעורר תהליכי דיטוקסיפיקציה, ברובם אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים שמחזקים את פעילות הכבד, שפועלים בדרך של ניקוז והנעה וגם מעניקים הזנה.
פדים לניקוי רעלים מכילים צמחים כמו אלוורה, זנגוויל, ארניקה, רכיבים מהצומח כמו חומץ עץ אלון ובמבוק, וויטמין C שמשמש כנוגד חמצון ומזין את הגוף, ועשירים במינרלים. חלק מהמינרלים מגיעים מקריסטלים כגון טורמלין וזאוליט וחלקם מגיעים מאדמת בוץ העשירה במינרלים ויש לה תכונות "מושכות" ומכווצות.
השילוב הזה מזין את הגוף וגם מעורר אותו לשחרר רעלנים דרך מחזור הדם ומשם את הפדים, הנמצאים בכפות הרגליים.
הקצוות של הגוף הם כמו "שער" ולכן שימוש בפדים לניקוי רעלים מאפשר לרעלנים להימשך ולהתפנות דרך כפות הרגליים, באופן שעוקף את מערכת העיכול והכבד. תהליך זה קל יותר ליישום, מתאים גם למי שסובל מבעיות בכבד או במערכת העיכול, אינו מתנגש עם תרופה או תוסף תזונה אחר.
באופן טבעי, פעילות פינוי הרעלנים בהגוף מתרחשת במהלך שנת הלילה, השינה מעניקה הזנה, על פי הרפואה הסינית בזמן זה הדם עובר ניקוי, גם המערכת הרגשית מתנקה והמעיים עוסקים בניקוז פסולת. זו הסיבה שרצוי לא לאכול לפני השינה, ולאפשר לקיבה להיות פנויה לתהליכי ניקוי (ולא עיכול של מזון חדש) וזו גם הסיבה מדוע רוב בני האדם הבריאים מתפנים בשירותים בבוקר, סמוך לקימה.
את מדבקות הפדים לניקוי רעלנים יש להדביק על כפות הרגליים למשך שעות הלילה, כאשר הגוף עוסק בתהליכי ניקוי, והן מעודדות את ניקוז הרעלנים ומושכות אותם החוצה.
עבור מי מומלץ שימוש בפדים לניקוי רעלים?
מי שסובל מכאבי ראש חוזרים או מגרנות
מי שסובל מעייפות מוגברת
מי שסובל מאלרגיות, בעיות בעור ובמערכת הנשימה
מי שסובל מבצקות ברגליים
כל מי שרוצה לפנות רעלנים מהכבד וממערכת העיכול
 
שימו לב- את הפדים לניקוי רעלים אין להדביק על עור פצוע. יש לקרוא את הנחיות השימוש המופיעות באריזה.

למעבר לרכישת פדים לניקוי רעלים
 
נכתב על ידי צוות האתר.
חזור למאמרים