מה הוא תוסף תזונה פיקנוגנול ומה הם היתרונות השימוש בו?

מה הוא תוסף תזונה פיקנוגנול ומה הם היתרונות השימוש בו?

כל היתרונות של פיקנוגנול

 

פיקנוגנול שייך לקבוצה רחבה של רכיבים נוגדי חמצון. בעוד שתהליכי חמצון בגוף הם המקור למחלות רבות וגם חלק "טבעי" של הזדקנות, נוגדי החמצון (אנטי אוקסידנטים) בעצם פועלים לנטרול ראדיקלים חופשיים ולמניעת תהליכי חמצון אלו ולכן מסייעים למניעת מחלות, טיפול במצב קיים ונחשבים כרכיבים מונעי הזדקנות (אנטי אייג'ינג) של הגוף, המוח והעור.

  
פיקנוגנול הוא אחד מנוגדי החמצון החזקים המכיל ביופלבנואידים ויעיל פי 20 יותר מויטמין C ופי 50 יותר מויטמין E ביכולתיו כנוגד חמצון. ניתן להפיק פיקנוגנול מקליפת ענבים, תה וחומרים נוספים והמקור היעיל ביותר עבורו הוא קליפת עץ אורן מזן ספציפי הגדל בצרפת.

פיקנוגנול לחיזוק כלי דם
פיקנוגנול תורם לחיזוק כלי דם חלשים ולכן שימוש בתוסף פיקנוגנול מתאים לטיפול בבעיות של כלי הדם כמו דליות, בצקות, נזקי לחץ דם גבוה, טרשת עוקרים והפרעות נוספות בכלי דם.
מחקרים שבדקו את השפעותיו של פיקנוגנול מצאו שביכולתו למנוע את חסימת כלי הדם על ידי כולסטרול ותהליכי קרישת דם ולכן הוא מומלץ לשימוש בקרב מעשנים וחולי לחץ דם גבוה ויכול לסייע בהפחתת הסיכון להתקף לב ושבץ.

פיקנוגנול – אנטי אייג'ינג התורם לבריאות העור
פיקנוגנול משמש כנוגד חמצון עוצמתי התורם לשמירה על העור מתהליכי הזדקנות, שומר על רמות לחות תקינות בעור ועל גמישות העור. השימוש בפיקנוגנול עוזר לשמור על העור מפגעי הסביבה כגון האקלים וזיהום סביבתי. ניתן לצרוך תוסף פיקנוגנול למען שיפור בריאות העור ומראה העור ולהאטת תהליכי הזדקנות העור ונמצא כי הוא יעיל גם לטיפול בפסוריאזיס ומחלות עור נוספות. בתעשיית הקוסמטיקה יש המוסיפים אותו כנוגד חמצון פעיל.

מבן המחקרים הרבים שבוצעו על תכונותיו והשפעותיו של הפיקנוגנול נמצא כי הוא משפר ומשפעל את פעילות מערכת החיסון והוא מומלץ בפרט למי שמקבל טיפולים כימותרפיים. ונמצא גם שנטילת תוסף פיקנוגנול יעילה עבור טיפול בהפרעות קשב וריכוז ADHD
 
המינון היעיל לנטילה יומיומית של פיקנוגנול משתנה בהתאם לצורך ולמצב ורצוי להתייעץ עם המטפל לצורך קביעת המינון הנכון.
האם פיקנוגנול מתאים לכולם? לא. לילדים, לנשים בהריון ולמניקות וכמו כן לנוטלי קומדין ותרופות נוגדות קרישה אחרות לא מומלץ ליטול תוסף פיקנוגנול
 
נכתב על ידי צוות האתר.

 

מעבר לחנות לרכישת פיקנוגנול במבצע

חזור למאמרים