לה רוש פוזה - הקוסמטיקה הצרפתית שמתאימה בדיוק בשבילך

לה רוש פוזה - הקוסמטיקה הצרפתית שמתאימה בדיוק בשבילך
העור שלך רגיש במיוחד? אתה סובל מיובש קיצוני? מרגישה ש"הכל לא טוב לך" ולא מוצאת אף קרם או סבון מתאימים? לה רוז פוזה היא חברת דרמו – קוסמטיקה צרפתית שמפתחת מוצרים בדיוק בשבילך!
 
המוצרים של לה רוש פוזה מותאמים במיוחד למצבים מיוחדים, יובש קיצוני, בעיות עור, אלרגיה ורגישות גבוהה. ללה רוש פוזה יש מגוון גדול של מוצרים, כל אחד מיועד לתת מענה מדויק לצורך. לסדרות, בואו נודה, יש שמות קצת מבלבלים ולכן נעזור לעשות עבורכם סדר ולהבין את הייחודיות של כל סדרה, כדי למצוא בדיוק את מה שהכי מתאים לכם.
נפרט על 10 סדרות המוצרים של לה רוש פוזה. בתוכם ניתן למצוא גם מוצרים המיועדים לתינוקות.
אנתליוס – הסדרה להגנה מהשמש. בסדרה 15 מוצרים היעילים במיוחד להגנה על העור מנזקי השמש מקרינת UVA וקרינת UVB. הסדרה מתאימה במיוחד לבעלי עור רגיש, מכל סיבה.
בסדרת אנתליוס ניתן למצוא בן היתר קרם הגנה, ספריי הגנה, קרמים לפנים הכוללים גוון צבע ומקדם הגנה, קרם הגנה המותאם לתינוקות וילדים וקרם הגנה שמיועד לבעלי עור הנוטה לפיגמנטציה ומגן מפני יצירת\ החמרת כתמי שמש. הסדרה מומלצת על ידי רופאים דרמטולוגים לבעלי עור רגיש.
סיקאפלסט – סדרת מוצרים לטיפול בעור רגיש, פגוע, מגורה וסדוק. הסדרה כוללת 6 מוצרים: קרם ידיים, משחה לשפתיים סדוקות, ג'יל לשיקום והתאוששות עור פגוע, משחה טיפולית לעור מגורה (למשל אחרי טיפול קוסמטי או קעקוע) ג'יל מקציף לניקוי עור מגורה (סבול ללא סבון) המתאים גם לתינוקות וקרם הזנה והרגעה רב תכליתי המתאים לתינוקות ולמבוגרים.
ליפיקאר – אחת הסדרות המובילות של לה רוש פוזה. סדרה מזינה המיועדת במיוחד לבעלי עור יבש וכוללת 8 מוצרים, קרם יום, קרם רחצה ללא סבון, שמן ניקוי לפנים, ג'יל רחצה ותחליב גוף. כל המוצרים בסדרה מתאימים גם לתינוקות.
טולריאן – סדרה המיועדת לבעלי עור רגיש ואלרגני, הסדרה מכילה מגוון מצומצם מאוד של מרכיבים על מנת להישמר ולא לגרום לרגישות, גם עבור מי שרגיש להרבה דברים. הסדרה אינה מכילה בושם, חומרים משמרים או אלכוהול. בסדרה יש גם תחליב לחות המתאים לתינוקות.
 אפקלאר – סדרת מוצרים המותאמת לבעלי עור שמן וכוללת מגוון קרמים, ג'יל מקציף ותמיכה טיפולית לכיווץ נקבוביות.
נוטריטיק – קרם הזנה לפנים המותאם במיוחד לעור יבש מאוד ורגיש.
פיזיולוג'יקל – 2 מוצרים, האחר מוס מקציף לניקוי עור הפנים והשני להסרת איפור ללא צורך בשטיפה.
פגמנטקלר – סדרה המיועדת לבעלי כתמי עור וכוללת 3 מוצרים: קרם עיניים, סרום טיפולי המשקם כתמי עור עמוקים לרבות גוון לא אחיד וקרם פנים שמכיל גם מסנן קרינה וגם מטפל בפיגמנטציה.
מים טרמליים – המים הטרמליים מגיעים ממעיינות לה רוש פוזה בצרפת ועשירים במינרלים ומלחים, כמו הסלניום המעניקים להם השפעה מרגיעה בעור. מתאימים לשימוש לאחר גירוי כמו חשיפה לשמש, טיפול קוסמטי ועוד)
היאלו 5B – למוצרי הסדרה פורמולה ייחודית הכוללת 2 סוגים של חומצה היאלורונית וויטמין 5B ומטרתה לשקם את העור, להעניק לחות ואף להחזיר נפח לעור הפנים.
 
נכתב על ידי צוות האתר.

לרכישת מוצרי לה רוש פוזה במבצע
חזור למאמרים